Çarşamba, Haziran 13, 2007

manasız hiper aktiflik halleri


daha önce, ilk dönem ödevleri bittiğinde böyle gülen bir resim koymuştum, hatta gadjo da sevincimi payaşmıştı. şimdi ödevler bitmedi, iki saatlik uyku ile ödevi yetişterememiş ve bu yüzden azarını işitmiş, üsteklik de karamsarlık ile tanımlanan bu kişi neden bu resmi seçip bulup, buraya yerleştirmiştir? kendisi de bilmemektedir. manasız bir hiper aktivite ve neşe ile doluyum. hadi bakalım hayırlısı...



efendim bir de bu resim varki, onu da en yakın zaman içinde hediye olarak beklemekteyim. dolicim, petracım, alimunyum, hadi bakalım güçlerinizi birleştirin voltran olun bekliyorum...

7 yorum:

doli incapax dedi ki...

git önce ödevlerini bitir. bak saat kaç oldu. yarın erken kalkacaksın.

doli incapax dedi ki...

ihi, bişi itiraf edicem :)
google'ın azizliği sanırım, blogunu açıp yazıyı okuduğumda hamak çadır lüküs yatak karışımı süper aletin fotosu yoktu orda :)
ben çekirgeli cenci çocukların resmini istiyorsun sanmıştım :)
bu yatağı gerekirse böpreemin tekini satıp alırım.

Laia dedi ki...

sağol dolicim. ödevlerin de biri bitti bu arada :)

AluminyumFolyo dedi ki...

fotoyu istiyosan alayım hemmen:D yatağı ben istiyom! taşıncam ben, bana alın!!

doli incapax dedi ki...

o yataktan başka vardır herhalde folyocan, özel üretim yazmıyodu ben etiketine baktım.

hah, salak şebelek karı moduna geçme riskini de göze alıyorum, geçen gün mudo'da bunun havada sallanmayanını gördüm. dikkat etmedim ama dört bin ye te le idi sanırım fiyatı. aynısının tıpkısının her şeyi farklı olanıydı :D (bu lafı laia hatırlar mı acaba, 38 yıldır unutamadığım bu veciz söz lise 1 fizikçimize aitti)

Laia dedi ki...

hiç unutur mu? :D
4000 ytl çokmuş be dolicim, boşver onun yerine şöle hep birlikte şarap ısmarla sen bize. 2 temmuzdan sonra ama...

doli incapax dedi ki...

tamamdır bugün 2 temmuz, yarına teyakkuzda olun.

sıcak şarap içelim iliğimiz kemiğimiz ısınsın.