Pazartesi, Eylül 13, 2010

Muhteşem Birliktelik: Trajedi ve Komedi

15 dakika önce başıma geleni yazabilmek için bilgisayar önüne gelebilme kabiliyetime hayranım. Kendini oldukça özgüvenli hissettiren bu açılış cümlesinin ardından konumuza gelirsek, tahmin edilebileceği üzere Referandum. Uzun zamandır hakkında not almadığım geçmişten gelen bir karakter, tanıdık demeye bile yüzümün tutmadığı bir zata dönüşebilen biri bugün beni ulusalcı olmakla suçladı. Oysa gereksiz iletişimden olanca hızımla kaçma isteğime rağmen, dayanamayıp hayır verdim tabiiki, sözcüklerini sarfettim.

Trajedi ve komediye gelince..... O birdirbir.org'daki 12 Eylül 12 Şaban Haberi. Link veremiyorum maalesef, evimde değilim, evet ben o kodları ezberleyemeyecek kadar bilgisayara uzağım.

2 yorum:

doli incapax dedi ki...

layacığım layacığım, "edit html" sekmesinde mi yazıyorsun sen? kod lazım geldiğine göre öyle galiba. direkt "compose" sekmesinde yazarsan kod kullanmana gerek kalmaz. link butonuna basarsan o kodu kendiliğinden ekler. word benzeri bişi. yine de gereğinde kopya çekebil diye:

<*a*href="URL buraya"*>*metinde çıkacak yazı buraya*<*/*a>*

yıldızları çıkart.

Laia dedi ki...

sağolasın dolicim