Perşembe, Ocak 04, 2007

hoşgeldin 2007

istanbul seyahatimiz beklenilen eğlence düzeyinde geçmedi, her daim olduğu gibi. benim tikisu ve tikicanlara katlanamama halim ile yılbaşı gecesi tatsızlık çıkarmayayım bilincim bol miktarda çatışılar. neyse ki fazla huysuzluk yapmadım, gerçi deniz tüm ihtişamıyla ankara kasabasından gelen bu bayan öfkeliyi yatıştırmakta oldukça iyi bir performans sergiledi. dönüş yolunda ise tcdd sağolsun tireyerek geldim. o kadar ki uyuyamayacağıma kani olunca, yemekli vagona geçtim, güneş doğarken, 20 yaşında okuduğu okuldan memnun olmayıp yeniden sınava girmeye hazırlanan bir öğrenci ve 35 yaşında benim lisemden mezun bir öğretim görevlisi ile bira içiyordum. neyse efendim hastayım tabi haliyle. iki günü uyuyarak geçirdim. bugün ilk işgünümdü, bunları da işyerimden yazmaktayım. işyerine dair ilk izlenimler: pek sevilmiyorum galiba. bir de yemekler muhteşem e bu kadar yargı yeterli.

2007 sağlıklı mutlu ve huzur dolu geçsin hepimiz için...

Hiç yorum yok: