Pazartesi, Ocak 15, 2007

olanlar bitenler...

galiba bu başlığı daha önce kullanmıştım,olur böyle şeyler'e sığınacağım. 1 haftadır çalışmaktayım, epey yorucu, insan ister istemez gadjo'nun yetişkin dünyasına ilişkin uyarısının ne kadar yerinde olduğunu düşünüyor. ama öte yandan her ne kadar yapmak istediğim iş olmasa da, hayatımın bir düzene girmiş olması hoşuma gidiyor. tabi bu duygu beraberinde kuşkuları da getiriyor. yani akademiden vazgeçmiş mi oluyorum ben sorusu durmadan kafamda dönmekte. zira kendisinden vazgeçmek istememekteyim. her türlü yaşadığım saçmalığıa rağmen, çok emek verdim, ve inatçıyım. bunlar okuyucu için mi, yoksa işten çıkınca hiç bir şey okumaya hali kalmayan yazara bir uyarı olarak mı yazılıyor? bu soruya net bir yanıt verebilecek durumda değilim sanırım. zaten net yanıtlar da yok galiba. tuhaf bir iş arkadaşlığı ilşkileri içindeyim. bu konu üzerine dedikodu yapmaya yetcek kadar zaman geçmedi henüz, ama ilk izlenimim tuhaf olduğu yönünde. insanlar tek tek tuhaf değiller, birbirleriyle olan ilşkileri tuhaf olan. e ben de normal sayılmam. neyse efendim sonuç olarak 5 kadından oluşan bir ekibiz. bakalım bakalım diyerek zamana bırakayım ben bu mevzuyu nasıl olsa dönerim.

açıkcası pek yeni bir haberim yok, derslerimden biri bitti, sadece ödev yazma işi kaldı, diğeri ise tüm hızıyla devam etmekte. tabi derslere gitmeme izin veriliyor iş yerinde, hatta geçen hafta ek derslerle 12 saat okuldaydım. dergi çıkarmamız gerekiyor onun işleri var bir de. neyse ki ö. sağolsun beni hiç bulaştırmadı onlara, sadece arada destek atıyorum, kızcağız tek başına yüklendi. aaa bir haberim daha var. ç. de doktora bursiyeri oldu, bir özel üniversitede. işte böyle, evet ya yetişkin dünyası pek matah değilmiş :)

1 yorum:

gadjo dedi ki...

"ben demiştim!"
;-)