Pazar, Ekim 08, 2006

neler olmuş bugüne kadar

kardeşin uzaklarda oluşunun yan etkilerinden biri de sanırım, dünkü abuklamaydı. ne de olsa bu tür esintileri onunla konuşarak bazen de didişerek atlatıyordum. neyse alışıyor insan her şeye, bu arada dersler başladı, ya insan hiç mi değişmez, ilerlemez, yine aynı burada neler dönüyor duygusu içinde anlama gayreti içindeyim. yine abarttım evet daha rahatım ama yine de...

neler yaptım kayıt tutacaktık hatırlayalım üç gün önce dersler başladı, derse gittim, ancak sebebini bilmediğim bir uyku hali peydah olduğundan ilk dersin başlama saatinde uyanabildim, ve tabi ilk derse geç kaldım. f. de gecikmiş sağolsun, benden bir iki dakika önce girmiş sınıfa ben de bu sayede onu azarlayan hocanın gazabından kurtuldum bana söylenecek hali kalmamıştı. ya işte böyle ilkokula geri dönüş :) aslında sanırım ilkokul yüksek lisans içindi, artık ana okulu demek lazım, en azından genç kalıyorum böyle bakalım. efendim iki hocadan ders alıyorum bu dönem, ilkini a. hoca diğerini de soyadına istinaden ç. hoca diyeyim karışmasınlar. neyse bu iki adamın benim hayatımda işgal ettikleri yeri yadsımak mümkün değil, kendilerinden çok şey öğrendim, öğrenmeye de devam etme kararındayım. ama bazen keşke yeni tanışsaydım onlarla bugüne kadar neler ile ilgilendiğimi bilmeselerdi diye düşünmeden de edemiyorum. üç yıl önce üzerine kafa yorduğumu sandığım sorunları hatırlamaları, üstelik sen bunları incelemiştin anlatsana biraz demeleri zorlayıcı oluyor, bu kadar dağınık bir ilgiye sahip olmaktan dolayı. okulun başlamasının ilk sonucu kendimizi kütüphanede bulmamız oldu tabi, ertesi günü kütüphanede geçirip a. hocanın okuyun dediği makaleyi anlamaya çalışırken, bu işi neden sevdiğimi anımsadım, evet bol bol şikayet etme alanı yaratıyor ondan seviyorum:))) kütüphane dönüşü nezle olmuştum, nane limonlar, ballı asprinler, viksler vs.. ile haftasonunu geçirdim, şimdi daha iyiyim yapmam gereken bir çok şeyi yapamamış olsam da, iyi hissediyorum kendimi. tüm bunlara ek olrak pc de tamir edildi, diğer kardeşin arkadaşı sağolsun.

artık işlerimi erteleyecek bahane kalmadı. evet çalışmak lazım...

Hiç yorum yok: