Pazartesi, Ekim 02, 2006



büyük olasılıkla yaşlanmış olmaktan kaynaklanan bir ruh hali içinde, bütün bir gün ben şaşkın bir ördek yavrusuyum üstüme gelmeyin diye bağırmak isteği içindeydim. o zaman dedim günlüğe bu resimle başlamak uygun olacak. evet dün benim doğum günümdü, ilginç ve güzel bir gün geçirdim. ayrıca a. ile yaptığım bir sohbette ruhen de büyüdüğümüze karar vedik, hiç bir şeyin ayaklarımızı yerden kesemediğine, eskisi kadar heyecanlı ve istekli olmadığımıza, bilinçsiz bir biçimde bir adım ötesini düşünmeye başladığımıza,ve bu düşüncelerin davranışlarımıza yön vermeye başladığına karar verdik.

e büyü kızım sen de artık derler adama, haklıdır da belki böyle diyenler, ama tercih şansım olsaydı o coşkuyu o umursamazlığı ve tabi içtenliği seçerdim, ama insan kendine ilişkin, yaşadıklarından bağımsız bir tercih yapamaz ki? ve zaten böylesi daha doğru idealize ettiğimiz şeyler bir şekilde bizi yönettiklerinden bir denge olmalı sanırım. idealize ettiklerimiz yaşadıklarımız ve kendimiz arasında.

neyse efenim bu kadar ukalalık yeter, bugün annemler geri döndü, baba resmen kararmış, annenin güneşe alerjisi var o aynı geldi. çok özlemişim onları ama bir haftalık sadece burada adı bugüne kadar hiç geçmemiş, diğer kardeşle geçen yaşam, kendi kurallarımın hüküm sürdüğü günler bitiverdi. bu ev özlemi kendime ait alan arzusu, ilerleyen yaşla birlikte daha bir sinirli hale getiriyor beni. ne de olsa 18 yaşımdan beri kurduğum kendime ait bir ev hayli halen hayal olmaya devam etmekte. bugün a.'nın evine gittim evinin iç dekarasyonunu değiştirmiş, o kadar güzel olmuş ki, o da pek memnundu bu halden. c.'nin evinde de dün gitmiştim o da pek bir güzeldi, insan gıpta ediyor ister istemez, evet önümüzdeki doğum günümü kendi evimi kutlama dileği ile bitireceğim bugüne kadar olan özeti.

sadece bunları yaşamadım elbette ama bu kadarını anlatmaya dilim el verdi, bir mevzu var ki içimde dile dökmenin rahatsız edeceği yaşam ölüm üzerine gevezelik edemeyecek kadar ciddi, yakıcı. onun için sadece tüm iyi niyetlerimin onunla olduğunu söyleyebiliyorum. sevgili e. sana, yaşama sevincine, seni sevenlerin sevgilerine ve iyi dileklerine güveniyorum.

Hiç yorum yok: