Salı, Eylül 19, 2006

oldu işte yine oldu, yine beceremedim rol yapmasını yine ağladım sokakta, hem bir de bu sefer tek başına ağlarken anneme yakalandım, şimdi tutturdu gidiyorsun sen buralardan diye, bilmiyorum off ya yeter gerçekten artık yeter. hiç bu kadar kızmamıştım kendime hiç bu kadar mutsuz da olmadım galiba, gidiyorum öyle görünüyor, annem devrim yaptı, ne kadar zor ya, kadın yıllarca uğraşsın didinsin, sonra sokakta yalnız başına ağlarken görsün. toparlanmak lazım acilen toparlanmak lazım. yanına gidip geyik yaptım az önce ama yutmadı.
a. yavrum yazık kendini unuttu bugün ben öyle sayla sümük ağlarken,kardeş aradı ağlayacağım diye korkudan soğuk yaptım azar attım. bu halden bir çıksam ben ya bir şekilde. sihirli değnek mi lazım ne lazım. kadim bir dostum bana sen hiç yanılmaz mısın hep mi, doğru tahlil yaparsın demişti, fena halde yanılıyorum dolicim, fena halde yanlış yapıyorum, ve fena halde 16 yaşında olmak istiyorum. doli ve s. ile 40 dakika içinde bir 35lik votka içip din dersine sarhoş girmek istiyorum. ya da t.'ye sarhoş olup torbanın içine ağladığı için gülmek, doli bir kazan suyu annemlerin eve gelmesine 1 saat kala girişteki halının üzerine döktü diye bayılmak istiyorum. gelecek kaygısı bana göre değil, onunla başedemiyorum, bir an önce bu kaygıdan kurtulmak istiyorum.

2 yorum:

doli incapax dedi ki...

benim niye gözlerim doldu peki şimdi söyler misin!
yanılmaz mısın diye sorduğumu hatırlamıyorum bu arada, ayık mıydım sorduğumda?

vişne votka ve beyaz leblebi!
"laia, bana kahve yap ben sarHOŞum" :)

yine içelim, votka 70lik olsun bu defa, süre 30 dakika! hala 16'mızdan gün alıyoruz, boşver gerisine!

Laia dedi ki...

tabi ki değildin dolicim ne zaman ayık oldun ki o dönemde? ben de değildim. yanılmıyorsam, d.'ye dair ukalalık yapmıştım da haklı çıkmıştım.
ve evet yine içelim dolicim yine içelim.